HTML

abi utaz

Elmentem északra délre, mert itt nekem túl nagy a meleg van.

Friss topikok

  • annagramma: :-PP ! (2011.07.30. 22:11) Egy kis Leipzig
  • berlin_mount: Hehe, nem tetszett még arról a mondásról hallani, hogy: Berlin az a város, amit Németország vesz k... (2011.07.23. 19:17) Berlin még egy kicsit

Címkék

2012.10.26. 23:10 abi

Most spanyol...

Úton megint. Támadt megint írhatnékom. Mesélek.

Hát Malaga... Malaga alapvetően úgy lett, hogy már nagyon ki kellett találni a nyaralást és e mellé ezer mást is nagyon ki kellett már találni, úgyhogy mihelyts láttam egy olcsó repjegyet arra a környékre, ahová menni akartam, gyorsan megvettem. Főleg azért persze, hogy ezen már ne kelljen gondolkozni. Vissza meg majd Liszabonból megyek. Ennyi a keret nagyjából. Meg talán annyi, hogy megint vettem országos vonatjegyet, szóval alapvetően vonatozni fogok. A leányzó aki ezzel seftel említette, hogy a spanyol 300km/h-s gyosrvasút az elég állat, ennek következtében valószínűleg felmegyek Madridba is. Az Alhambrát sztrárolták még elég sokan, meg a Sierra Nevada nemzeti park is ott van Granada mellett, szóval az is tervben van. Az a következő talán.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://keurail.blog.hu/api/trackback/id/tr634872366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása