HTML

abi utaz

Elmentem északra délre, mert itt nekem túl nagy a meleg van.

Friss topikok

  • annagramma: :-PP ! (2011.07.30. 22:11) Egy kis Leipzig
  • berlin_mount: Hehe, nem tetszett még arról a mondásról hallani, hogy: Berlin az a város, amit Németország vesz k... (2011.07.23. 19:17) Berlin még egy kicsit

Címkék

2011.07.17. 08:46 abi

Varsó még

Most egy kicsit elfáradtam egyébként, remélem Gdanskban tudok majd egy kicsit pihenni.

Hülye dolog, mert pont nem így akartam csinálni, de azért ha az ember eltölt egy napot Varsóban, akkor csak meg akarja nézni egy kicsit. Baromi érdekes is volt, csak már tele a tököm azzal, hogy naponta 15 km-t sétálok. Nem a tököm van tele vele, a lábaim szakadnak le mindjárt.

Amúgy tegnap találtam az óváros főterén egy Jazz fesztivált. Valami külhoni csapat játszott, svéd volt a zongorista, kubai a bőgős és német a dobos. Szépen elvittek utazni Helyőbába felé. Majd meg kell keresni őket fenn az interneten. Főleg azt a számot, aminek a címének az angol fordításának a magyar fordítása a félelem a cápától. (Sosem tudtam rendesen töbszörös birtokviszonyt kifejezni, szerintem ez is helytelen.)

A hostel amúgy nagyon tré, ne gyertek ide! Az egész város nyomasztó, a lengyeleim is rossz kedvűek, a pincér alkuszik a borravalóra, a végtelen sétálóutcán lévő kávézókban a lányok arca fáradt és unott.

Máshová kell menni. Megyek, keresek egy korábbi vonatot.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://keurail.blog.hu/api/trackback/id/tr713073702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása