HTML

abi utaz

Elmentem északra délre, mert itt nekem túl nagy a meleg van.

Friss topikok

  • annagramma: :-PP ! (2011.07.30. 22:11) Egy kis Leipzig
  • berlin_mount: Hehe, nem tetszett még arról a mondásról hallani, hogy: Berlin az a város, amit Németország vesz k... (2011.07.23. 19:17) Berlin még egy kicsit

Címkék

2011.07.23. 21:38 abi

Hát Prága

No ez már annyira nem jó.

El kell ismerni, hogy szép a város. Jól néznek ki a mellékutcák is, és ott nincs is akkora tömeg. Jók a parkok, menők a szobrok. Tetszik az is, hogy az épületek színe sötét tónusú a bazalt meg a festés miatt. Jól néznek ki kivilágítva. Tényleg rendben van a város. Voltam a DOX-ban is ami a helyi LuMu. Baromi nehéz volt megtalálni és csak a felében volt kiállítás, de érdemes volt elmenni, mert a Rudolf Steiner jókat bír kitalálni. De...

 

Mi van ezekkel a csehekkel?

Eddig sehol nem éreztem ezt. Most itt mért kell? Nevezetesen, hogy le akarnak húzni. Meg hogy nem örülnek, hogy itt vagyok. Ha utálják a turistát, mért nem zárják be ezt a kurva várost? Komolyan. A hostel gáz. Mindenért plusz pénzt kérnek és saját hálózsákban alszom. Beültem kajálni két helyre. Pont annyi volt, pont annyira finom, hogy ne legyen okom panaszkodni. Csak azt nem éreztem, hogy jó szívvel adják, hogy jól akarnak lakatni. Rezignált türelem az volt. Mosoly, jókedv az nem. A három sörből amit ittam, egy vizes volt. Mért? Asszem két embert állítottam meg kérdéssel, hogy mondja már meg hol vagyok a térképen. Basszus az összes lengyel, az összes német bírt kicsit erölködni, hogy megértsük egymást, ezeket meg úgy kell cibálni, hogy ne menjen már tovább, próbáljon meg segíteni, akkor is, ha nem fluent english. Ami mentette a helyzetet az két információbódés csaj volt, akik adtak jó fej térképet, meg tippeket. Igazából a jó fej térképen is az van, hogy próbálj úgy viselkedni, mint a helyiek, meg hogy állj jobbra a mozgólépcsőn, hogy a local runer-ek elférjenek. Most kijöttem a külvárosba, hátha itt találok jó fej csehet. Rajta van a térképen, hogy kell ilyet keresni.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://keurail.blog.hu/api/trackback/id/tr43092321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása