HTML

abi utaz

Elmentem északra délre, mert itt nekem túl nagy a meleg van.

Friss topikok

  • annagramma: :-PP ! (2011.07.30. 22:11) Egy kis Leipzig
  • berlin_mount: Hehe, nem tetszett még arról a mondásról hallani, hogy: Berlin az a város, amit Németország vesz k... (2011.07.23. 19:17) Berlin még egy kicsit

Címkék

2011.07.19. 23:19 abi

Gdansk még

Nos.. a tegnapi estét fedje a jótékony feledés homálya.

Csodás módon ma azért mégis csak eljutottam Berlinbe. Ezen egy kicsit magam is meglepődtem.

Tegnap voltam tengerparton. Ha egy lehetőséged van rá az évben, akkor sétálsz egyet a homokban úgy, hogy mossa a lábad a hullámzás. Az már csak egy apró mellékkörülmény, hogy jobb ha ilyenkor nem zuhog az eső, de hát zuhogott.

Ettem valami halat is, amiről nem lehetett megtudni, milyen tipus. Az angol fordítása nem volt benne a szótárban, úgyhogy sosem fogom megtudni.

Az este úgy kezdődőtt, hogy összespannoltam egy féllengyel hollandal egy frankfurti némettel, aki magyarországon akar házat venni, meg egy svájci sráccal. Hogy hogy végződődőtt, azt majd elmesélem élőben. Voltak benne például öltönyös testőrők, akik valami EU delegációt védtek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://keurail.blog.hu/api/trackback/id/tr203081806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása